Συνολικές προβολές σελίδας

Κυριακή 6 Ιουλίου 2014

παγάκια lego ........ φαγώσιμα!!!!

                                           Καλησπέρα , τι μου κάνετε?? Εγώ προσπαθώ να είμαι 
                                           καλά 
                                            Η ανάρτηση της μπλογκοφίλης Κικής απο το 
                                          TANTE KIKI , εχθές μου άρεσε πάρα πολύ και είπα 
                                          να προσπαθήσω και εγώ.



                                          Μόνο που εγώ τα παγάκια τα ήθελα χωρίς ζάχαρη
                                          και εκείνη την στιγμή -μες την νύχτα που να βρω-
                                           δεν είχα σοκολάτα ( χωρίς ζάχαρη). 



                                          Και επειδή δεν το βάζω κάτω( μεταξύ μας , σε πολύ 
                                          λίιιιιγα πράγματα ) άνοιξα ντουλάπια άνοιξα ψυγεία (ο)
                                          βρήκα τη λύση και είπα να το τολμήσω. 
                                          και ειδού το αποτέλεσμα.......

                                          .............. μέσα στο ψυγείο υπήρχε η σάλτσα 
                                          σοκολάτας που είχε περισσέψει απο την πανακότα
                                          της Σοφίας που έφτιαξα τις προάλλες. 
                                          Μέσα στο ψυγείο πήζει αρκετά. Έτσι και εγώ την 
                                          αραίωσα με λίγο γάλα , απλώς να γίνει πιο ρευστή
                                          - όχι νερό- και γέμισα την υπέροχη παγοθήκη lego 
                                          που μου έφερε η αδερφή μου απο την Δανία!!

                                          Βγάζοντάς τα απο την κατάψυξη , είχαν αυτή την 
                                          μορφή και το πρωί τα παιδιά μου δεν πίστευαν στα  
                                         μάτια τους. 
                                          Πρίν ετοιμάσω το πρωινό τους μάλιστα , τους είπα 
                                          οτι εγώ θα πιώ γάλα με παγάκια ( χωρίς να αναφέρω 
                                          τι είδους παγάκια! )Με κοίταξαν καλά -καλά και είπαν 
                                          σοβαρά και οι δύο " εμείς δεν θέλουμε!".
                                           "Καλά , εντάξει " είπα και άνοιξα την κατάψυξη και 
                                           έβαλα σε ένα ποτήρι γάλα 3-4 παγάκια lego!


                                          Η έκπληξή τους δεν περιγράφεται με λόγια, όταν δε 
                                           μου είπαν " μαμα είσαι καταπληκτική " ε δεν ήθελα
                                           τίποτα άλλο!!!
                                              

                                                     καληνύχτα σε όλους

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου