Συνολικές προβολές σελίδας

Παρασκευή 4 Ιουλίου 2014

Ελάτε να φάμε!!

                                      


                                         Θέλω να μάθω όπως και εσείς -ίσως - πότε θα 
                                          γίνω συνεπής και θα βρίσκομαι κοντά σας 
                                         συχνότερα! 
                                         Σήμερα λέω να σας προσκαλέσω στην κουζίνα μου 
                                        και να σας προσφέρω ..... γίγαντες!! 
                                        Λατρεύω τα όσπρια , όμως οι γίγαντες είναι οι 
                                        αγαπημένοι μου! 


                                     
                                         Δεν έχω κάποια συγκεκριμένη συνταγή να σας δώσω, 
                                          λόγω του ότι δεν είμαι food blogger ( το λέει το όνομα 
                                          του blog μου , ασχολούμαι με το κόσμημα) αλλά 
                                          αυτό δεν με εμποδίζει να ασχοληθώ καλλιτεχνικά 
                                          με τη διακόσμηση του πιάτου μου!!
                                          .......... και συνεχίζω... οι φώτο , το ξέρω , δεν είναι ό,τι 
                                          καλύτερο αλλά προσπάθησα τουλάχιστον!

                                          Το ντεκόρ απο ωμές ντοματούλες μου άρεσε πολύ 
                                          όπως επίσης και το καρπουζοτραπεζομάντηλο όπου 
                                          έστησα το πιάτο μου! Ελπίζω να σας αρέσουν ........




                                        ..........και μή φανταστήτε οτι θα σας πέσει βαρύ ένα 
                                       τέτοιο φαγητό,   όοοοοοοοοχι βέβαια! Σήμερα το φαγάκι
                                       όπως και κάθε μάρα άλλωστε- στο καθημερινό μας 
                                      τραπέζι-  είναι ελαφρύ χωρίς τσιγαρίσματα και πολλά λάδια. 
                                      Έχει ντοματούλα φρέσκια και σέληνο , καθώς και μπαχάρι 
                                      λίγο σκορδάκι!
                                     Εεε καλά ντε μην κάνετε έτσι! το έβαλα γιατι κάνει καλό 
                                     στην καρδιά μας!!!!


                                      Και φυσικά δεν θα μπορούσα να σας καλέσω για γεύμα 
                                      χωρίς ένα γλυκάκι! Καλά για τι με περάσατε???

                                         σας έχω μια πανακότα μούρλια! Και όπως πάντα 
                                        είναι χωρίς ζάχαρη απλά με λίγα παραπάνω λιπαρά 
                                        διότι το 'κατάστημα' δεν διέθεται γάλα με 1,5 λιπαρα!!! 
                                        Όπως ίσως καταλάβατε ηα συνταγή είναι απο το sofeto 
                                        με τη διαφορά ,αντι της βανίλιας έβαλα λίγο ξύσμα λεμονιού .
                                        
                                        ........... εδώ βρίσκεται εν ώρα πήξης ....
 
                                          και φυσικά δεν θα μπορούσε να συνοδευτεί - για 
                                         μένα και τον άντρα μου - με τίποτα άλλο εκτός απο 
                                         σάλτσα σοκολάτας αλα σοφετο που θα βρείτε εδώ
                                         κάνοντας την μισή δόση. Επίσης την πανακότα της 
                                          θα την βρείτε και αυτή εδώ.
                                         * η μισή δόση ήταν υπεραρκετή για αυτό το γλυκό
                                      


                                            




                                          Λοιπόν ..... πως προτιμάτε την πανακότα σας??? 
                                         με ή χωρίς σοκολάτα??? 




                                     άντε και καλή μας όρεξη...............

                                     

2 σχόλια:

  1. Πολύ χαίρομαι που σου πετυχαίνουν όλα!
    Αν αγαπάς κάτι το κάνεις καλά ε;
    Μπράβο καλή μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ευχαριστώ Σοφία! Γιατί να μη μου πετύχουν?? Αφού οι συνταγές που δίνεις είναι ακριβείς. Με σωστά βήματα όλα γίνονται!! Πράγματι αυτό που αγαπάω είναι η κουζίνα και προσπαθώ να τα κάνω καλά! Μακάρι να μπορούσα να κάνω παραπάνω πράγματα όχι μόνο στη δική μου κουζίνα!!! Αλλά είμαι ευτυχισμένη κι έτσι!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή