Συνολικές προβολές σελίδας

Κυριακή 12 Φεβρουαρίου 2012

γαλάζια πανδαισία

                                        Ένα μενταγιόν απλό αλλά ταυτόχρονα τόσο ξεχωριστό
                                        που δεν θα μείνει απαρατήρητο.
                                 
                                         Αυτό το μενταγιόν το εμπνεύτηκααπο τα διαφορετικά
                                        χρώματα του ουρανου και νομίζω οτι μου πέτυχε.
                                        Όπως θα έχετε καταλάβει η φύση μου αρέσει και συχνά 
                                        εμπνέωμαι απο  αυτήν.Εδώ λοιπόν εχω δημιουργήσει με την φαντασία μου 
                                        ενα λουλούδι σε γαλάζιο χρώμα και για κέντρο έχω βάλει μια πέρλα. 
                                       

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου