Συνολικές προβολές σελίδας

Τετάρτη 14 Ιανουαρίου 2015

Κεκάκια μήλου

Καλησπέρα σε όλους! Σήμερα είπα να ασχοληθώ 
με την ζαχαροπλαστική , κι έτσι 
έφτιαξα μαζί με τον μικρό μου 
 γιο το παρακάτω κέικ. 
Το είχα ξαναφτιάξει άλλη μια φορά 
και τους άρεσε πάρα πολύ . 
Έτσι μου το ξαναζήτησαν και οι δύο.
Την ιδέα για την συνταγή την πήρα 
απο την Μαρίνα ( sweetcrafts) με τα μαγειρέματά της.


Επειδή όμως μου αρέσει να φέρνω τις 
συνταγές στα " μέτρα " μου, δείτε την  
δική μου εκδοχή.......



Υλικά 
  • 2 κούπες αλεύρι για όλες τις χρήσεις
  • 1 κ.γ baking powder + 1κ.γ σόδα σκόνη
  • 1 κ.γ κανέλα σε σκόνη
  • 1/2 κούπας καστανή ζάχαρη
  • 90ml ελαιόλαδο
  • 180 ml φρεσκοστυμένο χυμό πορτοκαλιού
  • 1 μήλο τριμένο στον τρίφτη
 
 Πρώτα ανάβουμε τον φούρνο στους 160 βαθμούς. Σε ενα μπολ 
βάζουμε τα 4 πρώτα υλικά , ανακατεύουμε και αφήνουμε στην άκρη.
Σε άλλο μπολ βάζουμε  το λάδι , το χυμό τη ζάχαρη ανακατεύοντας 
μέχρι να λιώσει η ζάχαρη. 
Ρίχνουμε τότε και το μήλο , μετά το αλεύρι έχοντας μια 
ζύμη σχετικά πηχτή. 
Χρησιμοποίησα κι εγώ τις θηκούλες -οι οποίες είναι αρκετά βολικές-
την έβαλα στο  φούρνο και σε 25 λεπτάκια ήταν έτοιμα!!!
 Μμμμμμμμμμμ μύρισε το σπίτι μήλο!!! 


          
καλό βράδυ!!!!!!




2 σχόλια:

  1. Καλημέρα! Μύρισε ο χ'ωρος αρώματα μήλο και κανέλα!! Το απόγευμα λέω να το δοκιμάσω!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Χαίρομαι που σου άρεσαν!:) Όπως και να γίνει είναι πετυχημένη συνταγή! Καλημέρα και καλή χρονιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή